The Academy

Tijdens de trainingen van The Academy” is het belangrijkste bij het leren van voetbal, dat je plezier hebt.

Je moet jezelf uitdagen, fouten maken en ervan leren. Met eenvoudige oefeningen en spelletjes leren we hier de basisvaardigheden zoals dribbelen, passen, aannemen en schieten, spelenderwijs te ontwikkelen.

ZONDAG 12:30 – 13:30

5 tot 14 jaar

onderbouw a.f.c dws

De onderbouw van DWS wordt getraind door de MK Voetbalschool en spelen wedstrijden onder de vlag van DWS, in DWS tenue en onder leiding van een MK trainer/coach.

Er zijn kinderen die alleen trainen en er zijn kinderen die trainen en wedstrijden spelen.

Voor beiden hebben we een bijdrage vastgesteld.

Milano Koenders Voetbalschool is een stichting, een stichting heeft geen leden, daarom heet de contributie officieel ‘bijdrage’.

Dinsdag & Donderdag

1e Groep o7/o8/o9 – 16:30 tot 17:30

2e Groep o10/o11/o12 – 17:30 tot 19:00

High Potential Academy

Deze spelers worden zo goed mogelijk  klaargestoomd voor een carrière op hun eigen hoogst haalbare niveau op een manier die past bij hun persoonlijke ontwikkeling.

De trainingen van de high-potentials worden 1 keer per week aangeboden en duren gemiddeld anderhalf uur.

Daarnaast wordt naast het voetbaltechnische aspect ook extra aandacht gegeven aan het gedrag dat bij de topsport en het leven van een topsporter komt kijken.

Denk hierbij aan gedrevenheid, discipline en het maken van keuzes buiten het veld.

Ook leren de voetballers hoe zij hun talent ook in andere facetten van het leven kunnen toepassen.

Zondag

11:00 tot 12:30

Klaar voor de volgende stap?

Meld je aan voor een gratis proeftraining