over ons

“Onze missie is, spelers op en buiten het veld beter maken”

DE MILANO KOENDERS VOETBALSCHOOL RICHT ZICH OP HET ALLERBELANGRIJKSTE

"SPELERS op en buiten het veld beter maken"

De Milano Koenders Voetbalschool is een relatief nieuwe voetbalschool gevestigd in Amsterdam-West.

De voetbalschool richt zich op jonge voetballers in de leeftijd van vijf tot veertien jaar oud.

In Amsterdam en omstreken is er enorm veel potentieel aan jonge talentvolle voetballers. De trainers van de Milano Koenders Voetbalschool willen het talent van deze jonge voetballers ontwikkelen, maar hebben ook oog voor het plezier dat voetbal bij jonge kinderen teweegbrengt. Bij de Milano Koenders Voetbalschool staat de ontwikkeling, plezier en het leerproces van de pupillen op de eerste plaats staat.

De filosofie van de voetbalschool is dat niet alleen de trainers de spelers beter maken, maar ook spelers onderling elkaar beter maken.

Daarom streeft de voetbalschool trainingen van een hoog niveau te maken, maar ook trainingsgroepen te creëren met spelers die gelijkwaardig aan elkaar zijn om het niveau te verhogen. Wat de Milano Koenders Voetbalschool verder zo uniek maakt is dat de trainers allemaal op hoog niveau en/of professioneel hebben gevoetbald en getraind. De trainers weten dus wat er van kinderen gevraagd wordt om op niveau te presteren, dag in dag uit, week in week uit.

Volgens de Milano Koenders Voetbalschool is dit de manier om het beste in te zetten op talentontwikkeling:

de beste spelers werken samen met de beste trainers waar er een programma wordt aangeboden dat afgestemd is op het niveau van de spelers.

ONS TEAM

Ontmoet onze ervaren trainers

Mantis kuik

Oud-prof

SHemeo horb

Romario sabajo

Oud - Prof

Guilliano Mijnals

marlon koenders

Onderdelen

Technische vaardigheden

Door deze vaardigheden te beheersen kunnen spelers zich onderscheiden op het veld en bijdragen aan het succes van hun team.

Tactische vaardigheden

Door middel van goede positionering, communicatie, inzicht en flexibiliteit kunnen spelers hun team naar succes leiden.

Mentale vaardigheden

Focus, veerkracht en zelfvertrouwen kunnen spelers helpen om optimaal te presteren en succesvol te zijn op het veld.

Klaar voor de volgende stap?

Meld je aan voor een gratis proeftraining