uitschrijven VOETBALSCHOOL

Let op: Uitschrijving is alleen mogelijk als alle betalingen voldaan zijn.

Ook hanteren wij altijd een opzegtermijn van een maand

uitschrijven ONDERBOUW MKV/DWS

Let op: Uitschrijving is alleen mogelijk als alle betalingen voldaan zijn.

Ook hanteren wij altijd een opzegtermijn van een maand

Met betrekking tot opzeggen gelden de volgende regels.

• opzeggen voor 1 mei van het lopend seizoen is kosteloos.
  • bij opzegging vanaf 1 mei tot 15 juni brengt MKV 75 euro in rekening.
  • bij opzegging vanaf 15 juni tot 1 augustus brengt MKV 150 euro in rekening
  • bij opzegging vanaf 1 augustus (dus ook tijdens het seizoen) is de volledige contributie verschuldigd. Hierop word geen uitzonderingen gemaakt. Ook in geval van blessure, ziekte, verhuizing, gewijzigde financiële omstandigheden, onvoorziene calamiteiten enz, is de volledige contributie verschuldigd.
  • Wil je na het huidige seizoen stoppen bij DWS/MKV vul dan voor 1 mei het opzegformulier in. Vanaf 1 mei brengt de vereniging extra kosten in rekening.

Opzeggen als lid van MKV/DWS kan uitsluitend via het opzegformulier op de website van DWS. Dit geldt zowel voor reguliere als voor aspirantleden en mini’s.

LET OP: Een mail, sms, app en/of mondelinge opzegging en dergelijke leiden niet tot een uitschrijving.